9.11.2013

#22 Time !

Czas , czas i jeszcze raz czas. Właśnie mi go brak ! Mordeczki moje , od tygodnia wybieram się na zdjęcia ale gdy już jestem umówiona to co się okazuje ? Następnego dnia pada deszcz... Och seriously ?!
Chciałabym pokazać wam w końcu outfit ze swetrem na który zagłosowaliście w ankiecie. Mam też do pokazania kilka nowości w mojej szafie ale zdjęcia chyba zrobię sama w domu bo z żadnej sesji raczej nic nie wyjdzie. Jedną z nich jest koszula którą możecie zobaczyć na zdjęciach. Jeżeli pogoda się poprawi to od razu polecę na zdjęcia. A co u mnie ? NAUKA <3 Następny tydzień cały zawalony. I na dodatek muszę odwiedzić okulistę po wasza Cheeky będzie nosiła okulary. Myślę nad zrobieniem oddzielnego posta o tym ale to zależy tylko od was czy on się pojawi ;)
Myślałam także nad... reklamą waszych blogów. Tak wiem, wiem mam mało obserwatorów ale chce wam też jakoś pomóc. Gdy będziecie komentowali możecie także zostawić link do swojego bloga. Ja w następnym poście wybiorę 5 które mi się najbardziej spodobały ;) Warunkiem jest tylko to że będziecie obserwatorem mojego bloga ;) Myślę że tą akcję będę powtarzała bardzo często ;) Możecie także pisać o czym wy byście chcieli poczytać !

^^ Cheeky


17 komentarzy:

  1. Ja też mam taki problem z czasem ;/
    Czekam na zdjęcia.
    Jesteś bardzo ładna! :)

    Świetny blog! Obserwacja za obserwację ? :)
    Mój blog: http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten problem z brakiem czasu ;x
    Ehh, pamiętam moją rozpacz jakieś 4 lata temu, kiedy dowiedziałam się że muszę nosić okulary :D

    rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja również kiedy jestem umówiona na jakieś zdjęcia, zawsze pogoda rujnuje mi plany . a koszula jest śliczna ! :)
    http://aniaaa15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio nie mam z kim robić zdjęć :(
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/
    +Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawde świetny blog, obserwujemy?

    Zapraszam do mnie http://ulotneechwilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym była ładna jak ty, to robiłabym zdjęcia mimo pogody. :P
    Jeśli miałabym podsumować, to blog na serio za... fajny.. :3 Jeśli kolejny post taki będzie, to obserwuję na 100%. OBSERWUJĘ=KOMENTUJĘ, CZYTAM. :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko, żebym zostawiła tutaj LINKa do siebie, to zapraszam też do obserwacji. Dobijam do 100. :)

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula:D też mam także jak już mam czas na zdj to pada deszcz :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś mega śliczna <3
    Fajna koszula :)
    Obserwuje :)
    nata-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ! :)
    obserwuję !!

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam strasznie dużo nauki... ;/
    śliczna jesteś!

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też brak mi czasu :/

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech, tez brakuje mi czasu ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo podobnie i to już któryś tydzień z kolei - kiedy jestem umówiona na sesje zawsze pogoda mi musi popsuć plany.. :c Koszula się prezentuje świetnie ! ;))
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tak samo w piątek, z tą różnicą, że gdy chciałam wybrać się na zdjęcia było już ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi do sesji brakuje fotografa ;__;
    Pozdrawiam :*

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mam często brak czasu na cokolwiek :<
    zapraszam Cię na mój blog
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń