29.10.2013

#21 Magazine TAG !

Cześć moje kochane mordeczki ! Dzisiaj postanowiłam zrobić coś... swojego. Mam nadzieje że swojego. Tak myślałam nad tematem posta i w końcu stwierdziłam czemu to by nie zrobić "gazetowego" TAG'U. Sprawdzałam na naszych INTERNETACH czy w ogóle coś takiego istnieje ale nic nie znalazłam na ten temat. Postanowiłam więc , że zrobię swój tag. I to właśnie tag gazetowy.
Wymyśliłam 7 własnych pytań na które postaram się dopowiedzieć. Jeżeli Tag wam się spodobał dajcie znać co o nim sądzicie. A może zrobicie taki Tag na swoim blogu ? Zapraszam do czytania.

1.Jakie są twoje ulubione gazety ?

Gdy byłam młodsza czytałam takie gazety jak Bravo , 13-nastka i tego typu ale teraz weszłam w TEN wiek i aktualnie czytam HOT , GLAMOUR, JOY, COSMOPOLITAN.

2.Ile gazet kupujesz miesięcznie ?
To zależy co mi wpadnie w oko. Najczęściej liczba kupowanych gazet sięga do 4 sztuk.

3. Jakie są twoje ulubione "rubryki" w gazetach ?
Właśnie w tych gazetach które czytam najbardziej interesują mnie strony gdzie są pokazane różne outfity , fryzury , nowości kosmetyczne i gadżeciarskie , ciekawostki z życia gwiazd oraz nowości kinowe. Lubię także oglądać zdjęcia modelek z profesjonalnych sesji ponieważ dostarczają mi one duuużo inspiracji.




4. Czy chciałabyś jeszcze jakieś dodatkowe "rubryki" których nie ma w twoich ulubionych gazetach?

Tak , chciałabym aby było więcej o pielęgnacji np. włosów. W tych czasach istnieje tyle sposobów na pielęgnację włosów że spokojnie mogli by w każdym numerze robić oddzielny artykuł na ten temat.

5. Czego Ci brakuje w polskich gazetach?

Przeglądając zagraniczne gazety w Empiku np. Seventeen nie mogę się nadziwić ile jest tam różnych zniżek na ubrania, kosmetyki oraz ile porad. np. w każdym jest artykuł o zdrowym odżywianiu lub fajnych ćwiczeniach które pomogą naszej figurze. Tego własnie mi brakuje w polskich czasopismach. Ogólnie marzy mi się aby był polski odpowiednik Seventeen'a

6.Uważasz że ceny gazet są stosunkowo dobre do ich zawartości ?

Niektórych na pewno nie. Znajduje się w nich sam badziew. Niczego nowego się nie dowiadujemy lub w kółko piszą to samo.

7.Co robisz z gazetami które kupujesz ?

Wszystkie gazety które posiadam trzymam w plastikowym koszyku , ułożone w kolejności wydania. Czasami wycinam z nich jakieś fajne zdjęcia modelek. Niestety tych gazet robi się coraz więcej i niedługo będę musiała kilka wyrzucić.



27 komentarzy:

  1. Świetny tag, zapiszę sobie pytania i pewnie kiedyś też taki zrobię.
    Ogólnie sądzę, że jeśli byłoby więcej polskich odpowiedników gazet, które znajdują się za granicą to byłoby świetnie.

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami w JOY'u są jakieś 3 strony ze zniżkami, jednak głównie do sklepów których nie ma w Suwałkach, tylko trzeba jechać, aż do Białego. W sumie, tutaj nie mamy wielkiego wyboru...
    Gdy byłam w Niemczech kupowałam gazety i wielkim zaskoczeniem było dla mnie to, że gruba gazeta, ok. 250 stron, kosztowała zaledwie 1,5€, a w Polsce głupie Bravo, które ma ok. 20 stron użytecznych, bo reszta to reklamy i historyjki obrazkowe kosztuje 2,50. Bez przesady kurcze no.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie czytam magazynów ;p
    obserwujemy?
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha mam cię w znajomych na fb, a nie wiem skąd i przez przypadek trafiłam na Twojego bloga :O

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie czytam;p wole ksiazki

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. większość tych magazynów czyta moja mama hahah xd

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo rzadko czytam gazety a jeżeli już to bravo ;)

    zapraszam <33

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post:) Mogłabym napisać taki na moim blogu?
    Obserwuję i zapraszam!
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. KLIKNIJ U MNIE W POŚCIE W LINK SKLEPU VOGUEC I NAPISZ JAK MAM SIĘ ODWDZIĘCZYĆ! Z GÓRY DZIĘKUJĘ! :*

    http://treletomorele.blogspot.com/2013/11/must-have-od-voguec.html

    OdpowiedzUsuń
  10. łał rzeczywiscie masz ich duzo :D
    mi też brakuje w pl czasopismach porad, cwiczen , zdrowego odzywiania, etc :D
    trzymaj się i obserwuję :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowy tag:) Ja czytam glamour, a innych gazet nie kupuję :). Widze że masz niezłą kolekcję!

    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł na tag :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :) ja sporadycznie zaglądam do gazet,a jak już to właśnie do Joya lub do Czterech Kątów lub jeździeckich ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny tag, zapraszam!
    http://worldjulki.blogspot.com/
    zaobserwuj jak ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  15. super poost! :)
    zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja? zacznij a ja na pewno się odwdzięczę!
    http://klaudia-moment-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę taki tag, jest bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie czytam raczej takich magazynów
    Bardzo mi się tutaj podoba, może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tag :P W 100 % zgadzam się z Tobą,że w Polsce brakuje odpowiednika Seventeen'a.
    Zapraszam http://dyziolowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. JOY - uwielbiam ! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny tag... Ja nie mam dostępu do polskich gazet niestety :( A bardzo lubię czytać magazyny
    Aleksuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam moją wielką kolekcję gazet ale z dzieciństwa xd 3 kartony bravo ;) A teraz zastanawiam się nad jakąś ciekawą gazetą, możliwe, że zacznę kupować JOY lub Glamur ;)


    Obserwuję i zapraszam do mnie ♥
    bowl-milk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł na post ;)
    Ciekawie piszesz :)
    Obserwuję ^^
    iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń