21.04.2014

#41 Bikini "bridge" i "thigh gap" !

Każda z nas dobrze wie, że każdego lata jest modne co innego. Nie musimy w sumie rozważać lata. Przykładem  może być także pora roku czy rok. A czy wy zastanawiałyście się co jest modne w tym roku w porze letniej?

Ostatnio przeglądając internet, instagram, artykuły w gazecie natknęłam się na wyrażenie "bridge" i " tight gap". Szczerze ja o tym jeszcze nie słyszałam więc postanowiłam bardziej się w to wgłębić.

Z tego co wyszukałam i się dowiedziałam wynika, że bikini "bridge" polega na przerwie tworzonej przez majtki. Uzyskamy ją gdy będziemy leżeć na plecach. Wtedy linia majtek zatrzymuje się na kościach biodrowych i nie dotyka brzucha. Podobno to najmodniejsze selfie sezonu. Dla mnie to jednak totalny bezsens, no bo nie oszukujmy się żeby mieć takie "bridge" musimy być naprawdę chude. Przeglądając zdjęcia w googlach niektóre są nawet okej ale te z wystającymi kościami poza normę wyglądają jakby pochodziły wprost od anorektyczki.


Moim zdaniem takie wychudzone "bridge" nie jest ani ładne,ani estetyczne. 



A teraz przejdźmy do "thigh gap". Kolejne wyrażenie o którym nie miałam pojęcia ale po dowiedzeniu się co to znaczy od razu przypomniałam sobie, że takie coś już widziałam. Te dwa słowa oznaczają przerwę między udami. Owszem, która dziewczyna nie marzy o takiej, ale gdy jest to prostokąt między nogami nie wygląda to zbyt dobrze. Sama dążę do uzyskania chodź minimalnej przerwy ale nie jest to łatwe.

Rozumiem małą przerwę ale biorąc pod uwagę tą poniżej to aż odechciewa się patrzeć.


Żeby uzyskać taką figurę gwiazdy robią dosłownie wszystko! Przykładem może być : płynna dieta, spożywanie wyłącznie lodu, warzywnych papek dla dzieci, pastylek różnego rodzaju, rzucie pasty do zębów.

Natknęłam się także na "miracle patch". Jest to plaster wielkości znaczka pocztowego, który przyszywa się na język! Tak dobrze słyszycie. Ma on wywołać bóle podczas jedzenie co spowoduje jego ograniczenie. I wszystko to po to aby uzyskać płaski brzuch i patykowate uda.....

_________________________________________________________________
 Inspiracją do tego postu był dla mnie artykuł w gazecie "JOY";)
Ostatnio na blogu nie było postów tematycznych więc pomyślałam, że akurat ten przypadnie wam do gustu. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu was zaciekawiłam.

          A wy ? Jakie macie zdanie o tych trzech rzeczach ?

31 komentarzy:

  1. jak schudne to robie sobie takie selfie ale nie przesadzone haha :D kurde czemu nie moge zrzucić wagi..

    OdpowiedzUsuń
  2. ah genialne zdjęcia, aż zazdrość zżera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju chciałabym mieć taki brzuch jak pani na pierwszym zdjęciu ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie taki "bridge" jest dla anorektyczek. Nigdy nie chciałabym mieć takiego, to nawet nie są wypracowane mięśnie! A co do 'thigh gap' to jak każda dziewczyna może i bym chciała :D

    Obserwujemy? http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :) obserwacja za obserwacje?
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o tym jeszcze nie słyszałam. ale selfie na pewno nie zrobię;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post ! Jeśli chodzi o to bridge to nie wygląda to za ładnie :)
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :*
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia <33
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog bardzo ciekawy, a notka fajna!


    Zapraszam do siebie: http://aiko-chaan.blogspot.com/
    (obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, ciekawy :)
    Zapraszam na mój :)
    http://kosmetyczka-marthu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bikini 'bridge' bardzo mi się podoba i zazdroszczę dziewczyną, które go mają. Przerwy między udami są też okej, ale do pewnego momentu. Kiedy przerwa jest tak duża jak u tej dziewczyny powyżej, strasznie mi się to nie podoba :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym mieć mała przerwę miedzy udami ;//
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze wcześniej nie miałam pojęcia, że takie pojęcia istnieją.
    Fajnie wygląda to "bridge", ale nie przesadzone...

    Obserwujemy? Jak tak zacznij i napisz u mnie
    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny blog :) fajnie piszesz :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/i-will-never-let-you-down.html
    nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to przesadzone i nie wygląda dobrze :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam wole być soba i isc na plaze tak jak zawsze a nie cudowac :)


    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym chciala miec numer 1 i 2 :C
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ,mi te dwie rzeczy osobiście się podobają . :)
    Zapraszam do mnie jeżeli Ci się coś spodoba to skomentuj lub zaobserwuj motywuje mnie to do dalszej pracy :) http://ariee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :) Mnie aż denerwują te osoby które uważają że ta wielka przerwa między udami jest fajna -.-
    najaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie nie ma nic ładnego w przerwie między udami. Dziwnie to wygląda. A co do pierwszych zdjęć, to może wystarczy w niektórych przypadkach wciągnąć brzuch? :P
    Ja zaobserwowałam, mogłabym liczyć na rewanż? :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy pomysł niezbyt mi się podoba. Drugi, czyli przerwa między udami wygląda bardzo ładnie, ale tylko wtedy, jeżeli jest ona mała, tak jak powiedziałaś. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, ciężko uzyskać cos takiego. Wychodzone ciało jednak ciekawie nie wyglada, musi być jakiś umiar :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bridge są dość fajne, gdy nie przesadza się z tą chudością, lecz thigh gap to najgorsze c może być...
    http://aminely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się przerwa między nogami :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie to jest trochę głupie i może spowodować głodzenie się nastolatek i tego typu historie...
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie to jest trochę głupie i może spowodować głodzenie się nastolatek i tego typu historie...
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post :D
    Zapraszam do mnie :)
    Również skomentujesz moje opowiadanie? :)
    + Obserwuję, liczę na rewanż :)

    biegnijzamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie ostatnia dziewczyna ze zdjecia wygląda okropnie ... oddałabym jej trochę swojego ciałka :P

    OdpowiedzUsuń