23.07.2014

#45 Protective !

Temperatury sięgają 27 stopni, słońce grzeje- to wszystko sprawia że potrzebujemy ochrony. Nie tylko nasza skóra może ulec uszczerbkom na zdrowiu ale także włosy czy usta.
Dzisiaj chciałam wam przedstawić kilka produktów do ochrony naszego całego ciała.

WŁOSY
 Na plaży potrzebujemy jakiegoś okrycia głowy ale promienie słoneczne czasami mogą przechodzić przez materiał.Każda z nas wie, że woda oraz słońce niekorzystnie wpływają na włosy bo stają się one bardzo suche i sianowate. Aby nasze włosy nie wysuszały się oraz aby nie były matowe można stosować różne mgiełki.

Tutaj są trzy przykładowe mgiełki. Oczywiście recenzje na temat ich są podzielone. Inni twierdzą że nadają się do kosza a inni wręcz zachwalają. Myślę że po prostu trzeba je wypróbować na własnych włosach i wtedy będziemy mieli swoją własną opinię.

CIAŁO
Ochrona skóry to najważniejsza rzecz gdy idziemy na plażę. Przez naszą nieuwagę możemy się poparzyć co wiemy źle skutkuje. Od tego oczywiście są filtry w kremach oraz w mgiełkach.

Kilka przykładowych filtrów. Ten środkowy to mleczko do ciała z eveline podobno bardzo fajnie się sprawuje.

Dla osób które chcą szybciej się opalić można polecić przyspieszacze. Sama osobiście używam takiego z bielendy (3) i jestem zadowolona bo opalenizna jest na prawdę piękna.
Sporo czytałam o produktach z Soraya i podobno są godne polecenia.

USTA
Warto też zadbać o nasze usta bo skóra na nich jest na prawdę delikatna. Tutaj oczywiście popularny carmex.



Jako następny post zaplanowałam haul z Londynu więc oczekujcie !


16 komentarzy:

  1. Czekam na haul ;)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)) Super blog :3

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko pomadki. A u mnie pada deszcz :(

    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O carmex ! najlepszy balsam do ust... Chociaż osobiście lubię jeszcze rumiankowy balsam w sztywcie z Rosmanna za niecałe 5 zł. Jest nieco gorszy od carmexa ale również świetnie chroni usta i nie pękają pod wpływem wysuszenia na słońcu


    insignificantbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie używałam carmexu (nie wiem jak to się odmienia) :D

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo tak, carmex jest idealny :)
    jutro planuję kupić coś na skórę bo słońce nieźle prazy... ;)
    u mnie nowy post, zapraszam!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś naprawdę śliczna i wspaniały blog <3
    Może wpadniesz do mnie ja dopiero zaczynam , zobaczysz co i jak , jeśli bd cos nie tak napisz mi w komentarzu a ja i tak napewno zaobserwuje tw blog na stałe <3 http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kamizelka! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się zaopatrzyć właśnie w jakiś krem do opalania, myślałam nad tym z Ziaji, który pokazałaś :)

    Zapraszam na nowy post- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre propozycje :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. potwierdzam linia słoneczna soraya jest bardzo dobra- używam wysokich filtrów z tej linii i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły- ochrona super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przydatny post, wiele się dowiedziałam :) z niecierpliwościom czekam na haul :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty do włosów :D.Ja stosuję praktycznie wszystko z Timotei i olejek arganowy :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post. Czekam na haul :) ;*

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń