9.04.2014

#39 Jeans vest !

Ostatnimi czasy razem z tatą sprzątaliśmy strych i nie zgadniecie na co się natknęłam! Z czarnego worka wyciągnęłam jeansową kamizelkę i oryginalnego snapback'a. Od razu jak to zobaczyłam powiedziałam, że to na pewno nie pójdzie na spalenie i szybko zabrałam rzeczy do domu. Do kamizelki aby wyglądała bardziej młodzieżowo ( bo to kamizelka mojej mamy z przed 20 lat haha ) Dołączyłam ćwieki na ramionach i teraz wygląda na prawdę świetnie. Sami zobaczcie !


Pod kamizelkę założyłam mój ulubiony T-shirt z napisem : Dear school. I hate you :)
Ubieram ją kiedy wyczuwam że to będzie ciężki dzień w szkole.


Najbardziej jednak chyba cieszę się z czapki bo już dawno miałam w planach zakup jakiegoś snapback'a.
Nawet się nie spodziewałam, że znajdę snapa Cardinalsów !



To był spontaniczny post bo nie miałam go w planach ale mam nadzieję że wam się spodobał !

Chciałam was zaprosić na moją stronę vinted na której wystawiłam parę ciuszków. Może akurat wam się coś spodoba !

T-shirt - New Yorker
Spodnie- H&M
Kamizelka i czapka - "udane znalezisko"

Do następnego mordeczki :*






33 komentarze:

  1. Cudowna kamizelka <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ślicznaaa jesteś :)

    http://milkaaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kamizelka, zazdroszczę Ci ust- są takie... Ponętne :D

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haahaha pierwszy raz coś takiego słysze ! Dziękuje :**

      Usuń
  5. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz :) wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej :)
    http://jugii.blogspot.com
    a może wspólna obserwacja? :) Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz a ja się zrewanżuje:* obs=obs ?
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajna ta kamizelka i czapeczka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kamizelka :)
    Super wszystko razem wygląda!

    Zapraszam serdecznie na nowego posta :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kamizelka i czapka!
    Cały zestaw świetnie wygląda :3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Napisz u mnie :)
    pogowtrampkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kamizelka jest świetnym nabytkiem ;) bardzo mi się podoba po dodaniu ćwieków ;)
    Super sposób jak z czegoś starego zrobić coś na czasie ;)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kamizelka :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta kamizelka. Czapka tez super, chociaż za takimi nie przepadam.

    http://peach-please.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna kamizelka! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i do obserwacji. :)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny strój, ładnie wyglądasz :D
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. <3
    Ja kiedyś miałam podobnie. Moja mama dała mi swoją dżinsową kurtkę, ja ją przerobiłam i teraz jest to kurteczka z ćwiekami i koronką :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. <3
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna notka! :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    U mnie na blogu Sheinside Giveaway! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Ta kamizelka mega, choć wydaje mi się, że bez ćwieków też wyglądałaby fajnie. A jaka fajna bluzeczka.
    Pozdrawiam, Ola.
    http://aliqque.blogspot.com/ <---- Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia :)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog miło się czyta zapraszam jeżeli masz chwilę zostaw kom http://viktoria-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kamizelka, śliczne zdjęcia <3

    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne wszystko!

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna koszulka!

    Zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna kamizelka i koszulka :)

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też często niespodziewanie znajduję coś czego nigdy bym się nie spodziewała :D Śliczna jest ta kamizelka :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzka!:) Z chęcią bym ją przygarnęła;p Fajnie komponuje się z bezrękawnikiem;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetne znaleziska!
    Czapka jest genialna! :D

    zapraszam:
    profeszional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka ładna :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń