27.12.2013

#28 ochaber

Hej hej hej! Dzisiaj wyjątkowo wita się z Wami kto inny, mianowicie Karolina z bloga www.ochaber.blogspot.com. Postanowiłyśmy z Emilką, że wymienimy się postami aby opowiedzieć Wam trochę o sobie i swojej przygodzie z blogowaniem.


Nazywam się Karolina Ochab, mam 16 lat i mieszkam w Gorlicach (miasto przez większość z Was pewnie kojarzone z Lucy) w Małopolsce. Moja przygoda z blogowaniem a właściwie blogspotem zaczęła się rok temu. Blogi od zawsze gdzieś tam przewijały się w moim życiu, strasznie lubiłam je czytać, przeglądać, czerpać inspirację. Już od 5 klasy prowadziłam przeróżne photoblogi ale nigdy nie było to czymś poważnym. Jednak pasja do pisania, robienia zdjęć i chęć dzielenia się tym z innymi zmotywowały mnie że 28 grudnia 2012 roku założyłam swój oficjalny blog na blogspocie.


Na początku strasznie mnie to wszystko jarało haha, byłam wciągnięta blogowym światem, prawie codziennie zamieszczałam posty i obserwowałam tylko statystyki, czekałam na nowe komentarze a szczególnie na pierwszych obserwatorów. Z czasem zrozumiałam, że blogowanie nie jest takie łatwe jak mi się wydawało. Blog a raczej dobry blog jest bardzo czasochłonny i wymaga wkładania dużej ilości pracy w posty, odpowiednie zdjęcia i szukanie inspiracji. Bywa i tak że mam milion pomysłów na minutę a czasem nie dodam nic przez tydzień bo wiem, że liczy się jakość. Miałam wzloty i upadki, chyba w maju chciałam nawet zrezygnować z prowadzenia Ochaber'a.. ale nie - nigdy w życiu! Teraz mój blog jest nieodłączną częścią mnie i nie wyobrażam sobie nie pisania postów i poznawania kolejnych wspaniałych ludzi!


Możecie mnie znaleźć również na innych portalach społecznościowych (ale to wszystko jest podane na blogu), między innymi na instagramie: @ochaber 

 
Na moim blogu znajdziecie wątki modowe i lifestylowe. Nie brakuje zdjęć z wyjazdów, zakupów,sesji oraz mojej drugiej pasji - siatkówki.. jestem otwarta na propozycje dotyczące co moi czytelnicy chcą widzieć na blogu ;)

Serdecznie zapraszam Was na mojego bloga, mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie! 

KLIK


xoxo

4 komentarze: