18.09.2013

#17 Hard work.

Czeeeść mordeczki. Powróciłam po sporej przerwie. Potrzebowałam tego i teraz mam głowę pełną pomysłów. Czy to wszystko wypali ? Zobaczymy niedługo :) Przerwa ta była spowodowana między innymi szkołą ale też i lenistwem oraz brakiem pomysłów. Niedługo postaram się wykonać pomysły z ankiety. np. makijaż do szkoły. Mam nadzieję że jesteście zainteresowani takim postem.

W szkole jest ciężko... bardzo ciężko. W sumie spodziewałam się tego ale nie w takim stopniu. Poleciały już pierwsze oceny. Te lepsze jak i gorsze... No jednak to liceum. Ale to nic muszę jakoś pogodzić czas na naukę , bloga , tańce i czas wolny. Jeszcze ta pogoda... ciągle pada deszcz  jest szaro i ponuro.
Dzisiaj niestety nie ma zdjęć z jakiejś sesji czy coś tylko taki mini mix ;) Niedługo wybieram się na zdjęcia więc oczekujcie zdjęć :)

                                                             

Moje ukochane zdjęcie z Bilguuunem <3

8 komentarzy:

  1. Haha ostatnie zdjęcie zajoo ;D

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdj najbardziej mi sie podoba ostatnie heh
    Ciesze sie ze wracasz z nowymi pomyslami
    A przerwe jakos wytrzymalam i nie moge doczekać sie nowych postow
    Zapraszam
    Klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne to zdj. :)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    niesymetrycznieo.blogspot.com + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna *-*

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć w banner Vintage Shop? Dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się jak piszesz :3. Świetny blog i jesteś śliczna♥.


    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :> Jesteś śliczna http://wasted--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bill! :*

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń